fredag den 9. juli 2010

Put mig i en dyne med en gravhund, tak


Manner, jeg har det bare SÅ ringe. Jeg har feber, ondt i halsen og hoster som en gammel søløve. ØV. Og om lidt skal jeg til møde i jobcenter og retfærddigøre hele mine eksistens, hvilket jeg også har svært ved overfor mig selv - jeg magter det bare ikke. Men jeg orker heller ikke at melde mig syg, for når jeg laver den slags ændringer med jobcenter eller a-kasse, så er der ALTID et eller der går galt, en eller anden instans, der ikke får besked, så der kommer fejl i alt med min dagpenge, og det magter jeg da slet ikke. Og jeg vil bare gerne have det møde overstået.

På mit bord ligger en hel dejlig stor pose hyldeblomst, som skal laves til saft i dag. Jeg skal også have lavet müsli og knækbrød. Ikke tid til at have det af crap til, nej.


2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, håber du får styr på det med dagpenge og jobcenteret. Faldt lige over det du skrev med gravhunden, er det din egen?? Har siden jeg var helt lille været helt vilde med gravhunde og har i mange år gået ture og passet en gravhund, Sofus:-) Og her i slutningen får jeg online med en webshop med bl.a. puder med gravhunde på, så måske det kunne være sjovt for dig at se dem, så skriver du bare.
    God bedring:-)

    SvarSlet
  2. Tak for det - og jobcenter var heldigvis overstået på et splitsekund, så jeg kunne komme hjem igen.

    Ovenstående er desværre IKKE min egen gravhund, men jeg ELSKER gravhunde. Og jeg skriver om dem fra tid til anden - og falder også for diverse puder, halskæder, t-shirts, lamper og andet med den kortbenede hund på. Jeg vil VILDT gerne have min egen på et tidspunkt, når jeg får mere plads og tid.

    Hej for nu!

    SvarSlet

Blog-arkiv