lørdag den 24. juli 2010

Savn

Dammit, jeg har glemt mit kamera. Irriterende. Nu hvor jeg har opdaget det, savner jeg det naturligvis grotesk meget. Men det var også fordi jeg absolut skulle slæbe både computer og ipod ed herud på landet. Pludselig kan jeg alligevel godt se det smarte i at have samlet i det meste nogle af tingene i en telefon... Nå, hul i det.

Ligger og prøver på at tage mig sammen til at skrive ansøgning. Til et job, jeg vildt gerne vil have, men med ret stor sikkerhed ikke får. Så er det bare noget andet at skrive ansøgning. Når man VIRKELIG gerne vil have det, mener jeg. Jeg hader at skulle sælge mig selv, især når jeg VED at det er håbløst. Øv. Nu overspringshandler jeg med kaffe og internet. Har sendt min bror i Superbest for at se om de har Marshmallow-Fluff (ja, Flo, jeg har STADIG ikke skaffet det) i landversionen, der i følge brors udsagn har den meget omtalte amerikanske hylde. Kryds fingre! Ved dog ikke helt hvad jeg skal bruge det til (stadig) men finder nok ud af det.

Ok. Nu begynder jeg på den ansøgning. Nu. Nuuuuu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv