mandag den 19. juli 2010

Løbende Middag

Ja, jeg ved det godt - jeg skylder jo en anmeldelse af arrangementet i lørdags, altså det dersens Running Dinner. Jeg har ikke fået skrevet om det fordi jeg i går havde onde tømmermænd og i dag er jeg sgu blevet rigtig syg. IGEN. Jeg har ondt i halsen, feber og tidligere kastede jeg op. Jeg synes jeg har fået det bedre, men er bare lidt splattet nu.

Men altså - Det var VILDT sjovt. Folk var supersøde. Først mødtes jeg med Martin, der var min makker. Vi købte ind, sad lidt på hans altan og lavede så de salater som vi skulle medbringe til hovedretten. Derefter kørte vi til Valby. Vi var blevet lidt stressede, så vi kørte i bil derud. Der mødtes vi så med seks andre - og de var supersøde og hyggelige. Jeg ved ikke, men i mit lille fordomsfulde hoved havde jeg tænkt, at folk nok var vildt kiksede. Men det var de heldigvis ikke. Efter at have siddet der og spist forret og snakket om alt fra politik til SATC tog vi så tilbage til Martin og hentede cykler og kørte til hovedret på Østerbro. Der sad vi udenfor og fik de mest møre grillede bøffer jeg har været ude for i mit liv. Efter hovedretten var vi mindre stressede, for vi skulle bare hen om hjørnet til det sidste sted med dessert.

Derefter tog vi ind til noget afterparty på et diskotek i indre by. På et tidspunkt blev jeg lidt fuld og jeg husker mest bare at jeg fik danset en hel masse til dårlig musik, hæ. Og så mødte jeg ham jeg var på date med i juni, som jeg skulle have været på date nr. 2 med, men som fik kolde fødder. Han er nu lidt sød og pæn. Desværre lod han ikke til at have ombestemt sig :o(

Nå, men alt i alt en fin aften, selvom der ikke lige var nogen mand til mig.

4 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt! Hvordan var aldersfordelingen?

    SvarSlet
  2. Man kunne vælge forskellige kategorier, og da jeg havde overtaget pladsen fra en veninde, var det kategorien med alderen 32-42. Det var jeg på forhånd lidt skræmt over, da jeg jo er til unge mænd ;o)Samme aften var der også 24-34 år, men der vil jeg nok sige at 24.... Det er sgu liiiiiige lidt for ungt til mig, så jeg var faktisk glad for 32-42. Selvom jeg vist var den yngste.

    SvarSlet
  3. Jeg kiggede lige nærmere inde på runningdinner.dk, og tror jeg vil prøve det i 24-34 års-kategorien, når jeg runder de 24 til september. Det kan da kun være en sjov oplevelse.. Du må lige fortælle om det torsdag :-) Håber du har fået det bedre?

    SvarSlet
  4. Når man er pige, må man gerne snige sig med i en højere kategori har jeg hørt og læst - så tag du bare med nu. Og ja, det er i hvert fald hyggeligt.

    vi ses torsdag.

    SvarSlet

Blog-arkiv