tirsdag den 20. juli 2010

Sweaterdrømme (strikkedrømme?)

Damn, jeg er fuldstændig forelske i denne her sweaterkjole - både i formen og i farverne, jamen hvor er den fin. Jeg har jo lige lært at strikke... Dog kiggede jeg opskriften igennem og må nok indrømme at jeg er lidt for grøn til at kaste mig ud i sådan et strikkeprojekt - selv med mors hjælp. Vil jeg tro. Men gad vide om min mor ikke kommer til at mangle et nyt håndarbejde, nu når hun bliver færdig med mit tæppe af mormorlapper? :oD

På den anden side.... HVOR svært kan det være. Hvis nu man havde mor i nærheden.

2 kommentarer:

  1. ALTID ha' mor som backup :) Men ellers go for it!

    SvarSlet
  2. Ja, hvis mor ikke er der, så ender det med hysteri og tårer fra min side... Suk, tålmodighed er en dyd - men jeg ejer den ikke.

    SvarSlet

Blog-arkiv