onsdag den 28. juli 2010


I dag tvang jeg mig selv til at stå op efter otte timers søvn. jeg har i den grad fået vendt døgnet rundt og det er ikke godt for mig- hverken psykisk eller mentalt.

Tog i butik Brinja og købte gave til Dorthe. Glæder mig til at fejre hende og drikke cocktails på fredag, selvom Stine ikke kommer, snøft.

Bagefter trak jeg cyklen henover bryggen og nød det god vejr og feriestemningen. Dejligt. Jeg skulle til Vesterbro og træne et par timer. To timers dans var svedigt, men dejligt. Det giver mig en god energi :o)

Nu slapper jeg af og laver så småt mad. Maria kommer til middag og vi skal have Canneloni med spinat og en salat til.

Jeg glæder mig til resten af ugen, der byder på lutter hyggelige ting : I morgen skal jeg på Louisiana og se Sophie Calle-udstillingen med Maria og Birgitte, til yoga og mødes med én som jeg har talt om at lave en nyt radioprogram med på uniradioen. Fredag står den på dans, teater, muskeltræning og cocktailparty hos Dorthe. Lørdag går jeg ikke ud fra at jeg skal træne, men klokken 14 skal jeg hjem til Rie og spise Mudcake og hilse på hendes søster, baby og resten af familien - hyggeligt! Og så får jeg damer på besøg til hjemmelavede burger, hvorefter vi skal på Dee's Diner og lufte min rockabillykjole :o) Der er noget Cash-cover og fest, hurra! Søndag - hvis jeg ikke er ved at dø, vil jeg på loppemarked og cykle en tur med mit kamera. Jamen, altså hurra, jeg har et herligt liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv