tirsdag den 20. juli 2010

Billeder fra hygge i sidste uge.

Lid blandet landhandel af billeder taget i løbet af sidste uge - fra mit kompakte kamera. Har flere billeder på spejlrefleksen.

Mandag mødtes jeg efter træning med min gamle penneveninde Lea. Vi spiste frokost på en café i strædet, hvorefter vi fandt noget iskaffe og smed os på et stykke græs ved voldene ved Christianshavn.

Leas veninde Anne dukkede også op.


Min sommerkække cykel.



På vejen hjem købte jeg skåle i Netto. 89 kroner for tre. Jeg har længe mangle skåle - især med låg til, for det er altså smart.


Lidt godter til niecen blev det også til. Cirkeline-trusser og en Mumi-bog om tal - den er sååååå fin.


Onsdag tog jeg på landet hjem til mine forældre. Her hyggede jeg mig generelt mest med at ligge på græsset med et glas rødvin eller en kop kaffe og min bog.


Min far satte fut i kullene og vi fik dejlige røde lammebøffer.


Fredag aften med Stine og Dorthe! Stine havde haft tøjkrise, men dukkede op og lignede en million - dog skulle neglelakken lige lægges. Vi spiste på Soupanatural og drak Fynsk Forår og ugens drink.


Dorthe med Ugens Drink som jeg først afviste, fordi den indeholdt whiskey, men nabobordet fik os overbevist - og den smagte supergodt - med ingefær i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv