søndag den 25. juli 2010

Sikke dog en leben

Damn, hvor var jeg dog aktiv i går! NOOOT!!

Ting, jeg opnåede på en lørdag:

- Hørte en HEL lydbog. 7 timer og 23 minutter. Liza Marklunds Postkortmordene og jeg syntes ikke den var særlig god.
- Idéudviklede lidt til ansøgning.
- Spiste en halvt glas marshmallow fluff direkte op ad glasset med en ske.
- Fik kvalme.
- Så 4 afsnit af Matador på Bonanza.
- Skrev mails med en fyr på dating, som jeg VED, jeg ikke er interesseret i.
- Rendte rundt i en hjemmemalet kjole fra midthalvfemserne.

Mon i dag bliver lidt mere virksom? Jeg tror det næppe. Har sovet længe og indtil videre kun været i bad og drukket kaffe. I eftrmiddag kommer familien fra Fyn, og så er freden forbi. Dog glæder jeg mig til at vi i morgen skal på Bakken, weeeeeeehiii.

2 kommentarer:

  1. Haha, det er da i orden. Jeg lå på min sofa med tømmermænd :)

    SvarSlet
  2. :o) De skal jo også plejes - og DET er hårdt arbejde!

    SvarSlet

Blog-arkiv