lørdag den 17. juli 2010

Kaf-kaf-kaffe!


Nu reklamerer jeg så lige for 7-11. Men. Det er fordi de i øjeblikket har iskaffe fra Starbucks - til 15 kroner. Jeg kunne meget vel gå hen og blive afhængig af den lille dobbelt shot espresso i dåsen. Den smager så godt - men virker dog ikke som om den er specielt stærk - og jeg elsker jo stærk kaffe.
Især LIGE NU, hvor jeg nærmest sidder ret op og ned og sover. Jeg tog ellers tidligt hjem i går aftes og næsten direkte på hovedet i seng. Alligevel sov jeg fra træning og måtte slæbe mig ned til optikeren, knap vågen.
Om en halv time skal jeg afsted til det dersens running dinner. Eller rettere ud til min makker, så vi kan købe ind og lave mad.

4 kommentarer:

  1. Jeg venter spændt på at min 7-11 får dem, indtil videre må jeg sukke efter reklameskiltet. Skyller skuffelsen ned med deres forrygende latte!
    Lækker blog btw :)

    SvarSlet
  2. Spændende! Det glæder jeg mig til at høre mere om! (Altså ikke det med kaffen, men det andet)

    SvarSlet
  3. Glæd dig, Funky Fairy - og ja, de har også dejlige latte, når de ikke kommer til at lave dem for tynde. I denne her varme craver jeg konstant ISkaffe, så jeg er glad for at have opdaget disse to-go-versioner - nice ;o) Og tak for komplimentet :o)

    Helene - jeg skal nok komme med en anmeldelse! Og NU må jeg afsted.

    SvarSlet
  4. Uhh, jeg elsker også iskaffe!

    SvarSlet

Blog-arkiv