fredag den 9. juli 2010

Roskilde i udvalg

Jeg tog grotesk mange billeder på Roskilde, så jeg har forsøgt at vælge lidt ud i dem - alligevel er det blevet til mange. Here goes...

Nanna og jeg løb ud og satte lejren op.



Nanna sminker sig inden vi skal ud og feste og råbe HØJERE VILDERE.


Phil og sovepose + øl. Han gik tidligt hjem. Vi tre andre snavede med unge fyre indenfor samme hvarter ;o) Hey, det er sgu da Roskilde!


Jeg ER nu lidt glad for sailordrenge. Og dem var der mange af på Roskilde. Hele lejre fyldte!


Fra tirsdag til onsdag (tror jeg) sov Nanna og jeg under åben himmel.


Promilleservice!


Nanna danser.


Så er også Chris og Jon arriveret! Stine tager pænt imod Jon.



Torsdag har vi velkomstreception! Desværre meldte ALLE vores gæster fra... Så vi var kun os sædvanlige hoveder. Alligevel insisterede de andre på at vi pyntede os! Stine udstyrede mig endda med øreringe... Og jeg tog parfume på, hæhæ.


Jon er klar med Cava og åbningstale.


Vi har pyntet lejren.


Med en tørbarbering gør også Nanna sig fin til reception.


Chris fik et glas for meget indenbords....


.... Men genvandt hurtigt fatningen.




SÅ er pladsen åben - vi hører When the saints go machine ved Orange.


Mig med rottehaler. Havde jeg utroligt ofte på Roskilde. En praktisk festival-frits.


Udsigt fra toppen af Gringo Bar.


Det absurde toilet ved Orange som ingen troede på at jeg havde havde været på. Det eksisterer altså! Med skovtapet, fuglehus, pynt, bog til at skrive i, vådservietter, vatrondeller m.m.


Da jeg ville vise de andre det dagen efter, var det låst af :o(


Brassiliansk jazz med damerne.


Norgespigerne!


Skal vi ikk alligevel lige høre det sidste af Dizzy Mizz Lizzy?


Love is a loosers game!


Jon & Stine.


Phil er glad.


Louise og Theas veninde, Pernille.


Champagnebaren! Min gode, gode ven. Her kom jeg ofte.



Eftermiddagsstener ved grøn - Kings of Convinience.


En rigtig fin tatoo som jeg spottede til Vampire Weekend.
En vildt fed koncert, i øvrigt. Så glad!


Stines og mit utroligt lille telt er ved at brase sammen. Heldigvis sov vi der kun sammenlagt en time sammen i løbet af den uge.



TURBOWEEEEEEKEND!


DISCO DISCO PARTIZANI!
Mig til Shantel. Stod bag ved høj fyr, der pludselig vendte sig om og sagde "Du er jo lille! Du kan ikke stå her bagved!", hvorefter han skubbede mig frem frem frem med ordene "1.60 coming through, 1.60 coming through!!!", hahahaha!

11 kommentarer:

  1. Det er alt for sjovt med ham der er væltet i stolen! :p

    SvarSlet
  2. åh dejlige billeder! vi løb vist aldrig ind i hinanden ;D næste år måske?

    jeg har også lige lagt en masse billeder op..

    vil du forresten høre en hemmelighed?.. det er pinligt..
    jeg drak slet ikke nogen af dagene på roskilde. :X - skam på mig!

    men min venindes og mine vagter lå forskudt så vi kunne slet ikke nå at drikke før en skulle på vagt. men sjovt at opleve roskilde i ædru tilstand!. det var pisse fedt anyways!

    desværre har jeg fået post roskilde forkølelse hakker og hoster og har ligget i sengen siden jeg kom hjem :(

    ps. ham der chris ser ikke heeeeelt værst ud ;)

    SvarSlet
  3. Det synes jeg er meget godt klaret! at være på rosk helt uden at drikke. Jeg kan ikke sige, at jeg selv tog den på den måde...
    Men ja, superærgerligt at vi ikke nåede at ses - det må blive næste år! Ja, jeg så godt dine billeder - derfor jeg blev inspireret til selv at se at på få lagt mine op! og ja, vi havde da en lejr med pæne mænd, haha!

    SvarSlet
  4. og god bedring - jeg er også selv syg :o(

    SvarSlet
  5. næsten alle jeg kender der har været på roskilde er også blevet syge nu :( tishoste!

    men jeg trodser det og tager i byen i morgen.. det har givet mig hunger at være på roskilde uden at drikke... tsk tsk

    SvarSlet
  6. Jeg har SÅ meget lyst til at tage ned til strandparken og bade - men jeg tror ikke, det er særlig smart, når man har feber og hoste! God bytur i morgen - jeg VIL også ud. MÅ blive rask.

    SvarSlet
  7. tror måske det kan drikkes væk? ;) ellers overvejer jeg at trække vejret igennem noget støv i en pose.. det er jo det man er blevet vandt til nu ;)

    SvarSlet
  8. ha ha ha, god ide! men så burde det være nok for mig at opholde mig i min lejlighed, for her er virkelig støvet!

    SvarSlet

Blog-arkiv