tirsdag den 30. juni 2009

Vi bliver aldrig klogere.

Nogen bør tale et alvorsord med mig og Rie.
Bare fordi man laver en spontan hyggemiddag, så BEHØVER man jo ikke at indtage to flasker vin, to flasker Retsina, fire øl og alt hvad der var af sprutrester i mit hus.
Så man falderi søvn på sofaen, pludselig iført sailer outfit og absurd stor pelshue, som man har glemt at man ejede. Og hvor er den egentlig nu?

Tømmermænd.
Har lige været i Fona og købe Roskilde-billet. Med i købet røg lige billet til Placebo-koncert i november. Hvad kan jeg sige, jeg var vist stadig under alkoholpåvirkning. Tager på Roskilde i aften. Skal have lejrvagt med seks engelske fyre, som jeg ikke kender. Håber de er sjove. Og pæne og singler, hæ hæ. Bare jeg overlever turen derud med tømmermænd.

4 kommentarer:

  1. For det første: Jeg er heltigennem på ingen måde spontant anlagt!!

    For det andet: Har jeg en absurd trang og kæmpe lyst til at trodse mit normale jeg og skrotte lørdagsbilletten og købe en hel uges billet og tage afsted fredag efter arbejde og uden et sted at sove.

    DET ligner ikke Katrine!

    Jeg har nok fået solstik!

    Lækre lækre billeder fra turen :)

    SvarSlet
  2. Hæ hæ, gør det! gør det!
    Jeg har ikke noget liggeunderlag. Har begået præcis samme fejl, som jeg gør hvert år. ;Lige før festivalen kommer jeg i tanke om at jeg sidste år efterlod mit liggeunderlag på pladsen, fordi jeg ikke gad slæbe det hjem.
    Og så går jeg i jysk sengetøjslager, der ligesom sidste år, har udsolgt i alt hvad der hedder noget med ligggerunderlag.

    SvarSlet
  3. Så er vi to... Men jeg har soveposen! Og den har tilmed været gratis fra en overlevelsestur med Novo Nordisk.. Så den kan vel soves på her i varmen om ikke andet! Hvad går der af mig?!

    SvarSlet
  4. Jeg håber, du hygger dig på Roskilde :) Jeg har tagget dig i en blogleg.

    SvarSlet

Blog-arkiv