mandag den 1. juni 2009

Ramponeret

Da jeg skulle hjem fra byen i lørdags, tog jeg ikke min cykel med hjem. I dag ville jeg så smutte forbi og hente den sammen med Rie inden vi skulle i bio - og heldigvis stod den der. "nå, den står der da endnu", sagde jeg til Rie, da jeg kunne skimte den. "Sig mig, har den ikke nogen saddel?", spurgte Rie så.

OG gu havde den ej! Nogen havde bøffet min cykelsaddel!!! Hvor er det bare groft! Også håndtagene, men de er dog knap så essentielle som noget at sidde på. Så nu er min cykel sæde-løs. Fedt nok.

Men udover det - fantastisk dag! Gik fra Amager til vesterbro, hvor jeg var til en times dejlig yoga. Så travede Rie og jeg til Nørrebro efter min nu amputerede cykel. Bagefter tog vi i biffen og så "Mammoth", sonm dog var en vild skuffelse. Fangede ingen af os og var virkelig kedelig. Æv. Men Gael er jo altid pæn at se på, og jeg havde en dejlig ice blend med ind.

Efter filmen lokkede Rie mig med på Sticks n sushi, hvor jeg indtog en "anden, laksen og deres venner" samt et glas dejlig hvidvin (så sent som i morges svor jeg, at jeg aldrig skulle drikke hvidvin igen".

Nå ja, og så fik jeg allerhøjst skummel sms fra min fortid. Det skal der nok komme sjov ud af! Faktisk lige om lidt ;o)

1 kommentar:

  1. Jeg er stadig meget forarget over, at nogen synes det var en god ide at tyvstjæle din sadel!!!! Og håndtag!!!

    SvarSlet

Blog-arkiv