søndag den 7. juni 2009

Skuffedarium..

Nøj, hvor gad jeg godt være den lykkelige ejer af sådan et skuffedarium her! Små skuffer til alle mine duppeditter og dingenoter.
Men sådan et møbel ville jo aldrig være til at betale - heller ikke hvis man fandt det på et descent loppemarked. Desværre.


A propos loppemarked, så har mine forældre og søster været på mit yndlingsloppemarked i dag. Min søster havde købt vildt ind af babytøj - det synes jeg er superfedt- Meget, meget miljøvenligt! God stil, søster-lystig.

Jeg kunne godt have brugt en formiddag der og snuse rundt efter sko og finurlige sager. Meeeen det har jeg jo også været tusind gange, så overlever jeg nok at gå glip af det i dag.

1 kommentar:

  1. Hej Natascha,

    Jeg har tagget dig i en lille blog-leg. Du kan se hvordan inde på min blog.

    God fornøjelse.

    /Maria

    SvarSlet

Blog-arkiv