søndag den 7. juni 2009

Præ-Psyched up Janis-koncert fredag

Fredag aften inden det sotre brag i Vega ;o)
Rie får sig lige en cigaret og et glas vino i min åbne altandør. Hun trængte nok til en pause eftersom at jeg lå og sov, da hun kom og jeg derfor hverken havde nået opvask eller bad. Rie lavede al maden, den stakkel, mens jeg gjorde mig klar.

Og så er jeg klar til fest!!!
Rie syntes, det var gode billeder, men jeg synes egentlig de er lidt vulgære... Hm. Måske derfor jeg fik en del mandeopmærksomhed - jeg som ellers er usynlig overfor det andet køn! Hemmeligheden er at se lidt vulgær ud?? Ikke en rar tanke.


Uhm!! Så er der aftensmad! Kyllingburger i grovbolle med grillede asparges, squash og peberfrugt - og med avocado til. Det var såååå lækkert!


Koncerten var fantastisk, men vi kom desværre ikke videre i byen... Sådan kan det gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv