mandag den 29. juni 2009

På visit hjemme på Amager

I nat vendte jeg hjem fra min uge i Milelja på Lesbos. Det har været en virkelig skøn tur - og jeg må må konstatere HVOR mærkelig min hud er med sol. Jeg bliver ALDRIG rigtig brun. Jeg er vist den eneste der kan tage til syden i en uge og komme bleg hjem. Ok, jeg er også lidt faktor-hysterisk, men det er jo også fordi min hud er SÅ sart... Har til gengæld fået meget lokale solskoldninger på bl.a. navlen, knæene og brysterne, ahrøm.

Jeg glæder mig til at lægge billeder ind fra turen - jeg gør det senere... Skal vist bare lige lande rigtigt først. Det var et helt kulturchok at komme fra Molivos på nordøen, som er en lillebitte bjergby, og ind til Mytiline og lufthavnen i går, hvor der var fuld af biler, mennesker og stress. Vi har lige haft en uge i toltalt ro. Det var virkelig en fint sted med ikke særlig mange turister, så mqan sagtens kunne komme ned til en næsten menneskeforladt strand! Totalt rart og afslappende.

Yogaen var passende i mængde og sværhedsgrad, Iris er en superdygtig lærer. vil gerne gå på hendes hold herhjemme også.

ENESTE minus ved turen var, at jeg blev hovedkulds betaget af vores nabo. På den jordskredsagtige måde med somerfugle i maven og hjertebanken. Han havde den pæneste ryg, ja, i det hele taget en meget maskulin krop - jeg som ellers ikke plejer at gå op i kroppe, men ansigter. Det var nu også rigtig pænt hans ansigt. Smilehuler, som også blev der, når han ikke smilede... Det mest skønneste smil og smukke intense øjne. Det var meget distraherende, ikke mindst de gane, hvor min yogamåtte lå ved siden af hans. Så kan det blive meget svært at udføre en solhilsen. Jeg kunne få det helt fysisk dårligt, hvis jeg kom forbi hans lejlighed og han sad uden for i bar overkrop. For ikke at tale om den dag, hvor jeg lige nåede at få et glimt af ham i stramme boxershorts! Eller da vi lavede øvelser på stranden, og hans bluse hele tiden røg op, så man kunne skimte hans maveskin!
Jeg blev fuldstændig som en teenager og fnisede af alt hvad han sagde.
I øvrigt en vildt sød fyr, med god humor.
Jeg bliver så selvbevidst, når nogen påvirker mig på den måde. Selvbevidst, og bevidst om hvor han befinder sig fysisk i forhold til mig...

Jeg bryder mig ikke om det. Det er lidt underligt, for den følelse er der vist mange der trakter efter - men jeg forbinder den ikke med noget rart. Jeg forbinder den med længsel og afsavn og noget som jeg aldrig får.
Også i det tilfælde.
For ak oh ve, så var han tydeligvis tiltrukket af min veninde :o(

Nå, lige meget! Nu er jeg hjemme, Roskilde venter og han skal bare ud af mit system. Lykkedes vist søndag, hvor jeg udelukkende forbandt ham med noget negtivt og såvidt muligt undgik at være i nærheden af ham.

Nu vil jeg lave fem omgange solhilsen, drikke kaffe og pakke ud :o)
Vender tilbage med billeder senere, hurra!!

5 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage! Glaeder mig til at se billederne!

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem - jeg glæder mig til at se billeder :D

    Jeg kan faktisk også tage en uge til syden og stadig være bleg når jeg kommer hjem, er så træt af min sarte hud! Og hvor det lyder bekendt med solskoldninger - det er jeg også mester i.

    SvarSlet
  3. TAK!
    Solskoldninger er djævelens værk - nu er de faktisk blevet brune, men der ser helt vildt underligt ud, at jeg har to store brune plamager på lårene. Flot. Not.

    SvarSlet
  4. Lyder som en dejlig tur :) Og så liiiige hjem til det danske sommervejr og Roskilde, ikke dårligt!

    SvarSlet

Blog-arkiv