søndag den 14. juni 2009

Søndag - på loppedmarked

Tilbragte formiddagen på loppemarked i Charlottenlund, lige ved stationen. Det var et udmærket loppemarked. Forelskede mig i en smuk, blå kjole. Den var slet ikke brugt, prismærket sad stadig på og den havde kostet 4999. Ejeren ville have 500 for den og jeg var virkelig fristet - men da jeg ikke var overbevist om at jeg kunne være i den (prøvede møjsommeligt at få den bakset op over mine shorts), turde jeg ikke binde an med den. Tror ellers godt jeg ville have kunne få pruttet den ned til 400. Og i guder, hvor var den dog smuk. Glemte at tage billede af den - men her er billeder af det som jeg rent faktisk købte.


Et lidt fjollet køb, vil nogen måske mene. En Vero Moda-kjole som jeg rent faktisk har to af i forvejen i brun og i sort. Men jeg har altid fortrudt at jeg ikke købte den blå den gang de var fremme. Jeg har gået vildt meget med kjolerne og gør det stadig.
35 kroner.


Tørklæde med parasoller. 5 kr.


Tørklædet igen og et par grå shorts til en tyver.

Mig med hævede øjne og gravhunde-blusen på vej afsted til Charlottenlund. Kaffe under armen og op på et S-tog!


Tog Lise og Louis med. Louis, der er en måned gammel, var ikke altid tilfeds med at rulle på det stenede underlag. Her rækker han tunge af sin mor!!!! Sikke en rebel i en ung alder ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv