mandag den 15. juni 2009

For en god ordens skyld...

... så vil jeg da lige opdatere på aftenens date: Det var hyggeligt! Vi gik en tur i det fine vejr og sludrede. Han var sød og pæn.

Men.

Det var var nok ikke lige et match.

Nu opgiver jeg og går i kloster. Jeg ORKER ikke mere. Hvor mange dates har jeg efterhånden været på? ca. 6 millioner? Det må være dates nok for mig.
Eller også skal jeg hellere følge 7.c's råd - deres nyeste overbevisning er at jeg vil møde mit livs udkårne i Kvickly eller et fitnesscenter (jeg ved ikke hvad der blev af togstationen...). Eller rettere - HAN vil FINDE mig i Kvickly eller et fitnesscenter.

3 kommentarer:

  1. Jeg mødte faktisk en i toget for nogle måneder siden - på vej hjem til Jylland i påsken. Vi snakkede sammen over Sjælland og Fyn. Så fandt jeg ham på Facebook, og vi endte på date i Tivoli. Den var super sjov, men han følte ikke den berømte gnist.. Det er sådan nogle muligheder man skal gribe :)

    Jeg skal rundt om en sø eller to med min date torsdag aften - det ville han, og jeg var klar på noget drive in bio eller U2 3D film i Planetariet.. Sådan er vi så forskellige, hehe.

    SvarSlet
  2. Nå men så venter han jo lige om hjørnet på dig... Det plejer jo at være når man giver op og stopper med at lede at han faktisk dukker op ;) jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  3. Du må simpelthen begynde at hænge enormt meget ud i Kvickly hihi;-)

    SvarSlet

Blog-arkiv