søndag den 21. juni 2009

Yogalistic

I dag smutter jeg til Lesbos og dyrker yoga!!!
Jeg glæder mig så meget. Det bliver en uge med Dorthe, yoga, lækker mad, middelalderby, gåture, hvidvin, strand, sol, varme og hygge.


Var til astrolog-arrangement med kulturklubben i går - og i følge stjernene, så er der nok en ferieflirt i vente til mig! Og så skulle jeg lade være med at jagte mændene, for han skal nok selv finde mig - allerede i august/september. Og det kan jeg godt vente på, trods alt, selvom jeg er utålmodig, ha ha!

Nå, jeg skal have noget smoothie og have pakket!!

5 kommentarer:

  1. Du må hav' en rigtig god tur!
    Glæder mig til at høre hvordan det gik og hvad for nogle sjove ting du oplevede!

    SvarSlet
  2. Du må have en rigtig god tur. Det lyder jo som om det ikke kan blive andet end godt med de planer I har.

    Og så vil jeg glæde mig til at se om astrologen får ret. Det er godt det snart er august/september - det bliver spændende :D

    SvarSlet
  3. Mange tak til jer begge! Ja, det er bliver en dejlig og tiltrængt ferie...
    Hej så længe!

    SvarSlet
  4. Dine indlæg er savnet... Kom hjem!!!!!

    SvarSlet
  5. Jeg er netop trådt ind af døren - klokken er 2.30 og jeg er meeeeeget træt. Men skriver i morgen!

    K.h. Nat

    SvarSlet

Blog-arkiv