søndag den 14. juni 2009

Køkkeninspiration

En lille reminder til mig selv, til når jeg en gang får mig en anden lejlighed :

Jeg synes faktisk, det ser ret cool ud med køkkeninventar på sådan en Silvanreol. OG jeg har faktisk sådan en nede i mit kælderrum, som jeg opbevarer gemmelt skrammel på. Dog ville jeg aldrig har så ensformigtfarvede ting i mit køkken - jeg ELSKER farver!


I øvrigt kom jeg den anden dag fordi et selvbestaltet miniloppemarked uden for en have ved søerne. Der havde de en indisk køkkenreol, der var super sej! Den ville passe perfekt sammen med de her reoler...
Den kostede 700 kroner og jeg købte den ikke :o(

3 kommentarer:

  1. Jeg får et fantastisk billede af en guidet tur gennem dit drømmehjem - som du efterhånden har fået stablet på benene herinde ;) Plus selvfølgelig dit walk-in closet, som bugner af alt det lækre tøj og smykkerne! Måske du skulle overveje, at indrette et Bed and breakfast sted, så dine faste læsere kan lege med?? (Bare et fornuftigt forslag på en skøn søndag!) :-)

    SvarSlet
  2. Ha Ha Ha! Ja, men du nævner det vigtigste ord - at det meste er drømme! OG klart, der er et walk-in-closet i mit drømmehjem... suk suk suk - man må gerne drømme på en søndag! (siger hun og kigger rundt i sit rodedet hjem...)

    SvarSlet
  3. årh hvor er det bare flot :):)

    kig forbi !

    SvarSlet

Blog-arkiv