lørdag den 6. juni 2009

Foxy!!


Er lidt forelsket i denne her lille ræv. Det er en halskæde fra Joanne Rutter Etsy-butik - tryk på linket for at se flere af hendes søde smykkedesigns med små fugle, egern og flere ræve!

Ræven her findes faktisk også i en større version. Denne halskæde koster 58 dollars - hvad er det? Omkring 300 kroner?

Jeg er lidt dårlig til at få gået med smykker, men vil gerne gøre det mere. Til daglig har jeg altid mit armbånd på, som jeg fik af mine to yndlingspiger, Hannah & Esther, og så et par øreringe. For det meste nogle ret neutrale. Men nogle gange kan det altså være rart at spice sit look op med lidt unødig pynt ;o)

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet. Jeg elsker dyresmykker, og den ræv er bare rigtig fin.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Ja, og der var mere hvor det kom fra! Så fine!

    SvarSlet

Blog-arkiv