torsdag den 4. juni 2009

Venter


Ej, øv altså! Jeg havde sådan håbet på at mine fine gravhunde-bluse for Asos ville dukke op i dag - men nixen-bixen! Og i morgen er det jo Grundlovsdag, og dermed bliver der ikke bragt post ud. Så skal den virkelig virkelig virkelig komme på lørdag. Sgu!

Lige nu er jeg SÅ lækkersulten. Desværre har 7-11 fået sådan nogle gulerodsmuffins, som jeg kom til at smage en gang i sidste uge, og de er så yummi! Med det der flødeoste-topping indeni som fyld. Sådan en kunne jeg virkelig godt spise nu. Men jeg har været hellig og spist broccolisalat med marineret tofu. Det smagte i øvrigt forrygende, ikke sidste gang jeg laver den opskrift. Med mandler, æbler og forårsløg. Og tofuen var marineret i appelsinsaft, soya og ingefær.
Og så har jeg prøvet på at dulme lækkersulten med blåbær. Det er bare ikke det samme som kage! Og det bliver det aldrig. Om lidt vil jeg kaste mig frådende over noget vandmelon og håbe på at det hjælper på den onde trang!

Jeg glæder mig til i morgen!!! Først funk og yoga, så kaffe med Maria - og så kommer Rie. Vi skal lave lækker kyllingburger, drikke hvidvin og til PSYCHED UP JANIS koncert! Sikke en fest.

2 kommentarer:

  1. Kodeordet er para- og pistaschenødder :D De tager trangen, er selv pt. på lidt halvskrump, og de er tro følgesvende..



    (.. og jeg vil også have kage!)

    SvarSlet
  2. Ha ha, jeg har faktisk og prøvet med lidt cashewnødder! fik jeg pludselig sådan en trang til. men nu du siger det - det er da pistacienødder jeg skulle have haft!

    SvarSlet

Blog-arkiv