lørdag den 13. juni 2009

yoga og frokost

Lørdag... Tog til yoga på Nørrebro sammen med Nanna, hvorefter vi købte hjem til hende og drak kaffe og spise frokost. Og drak kold hvidvin med hyldeblomst, ahhh.


Husmoder Nanna havde bagt boller OG rugbrød af ægte gammel surdej!



Lidt af vores indkøb : Ananas, som vi glemte at spise, asparges og dild til den røgede laks.



Nanna brygger den gode kaffe, som vi trængte så meget til efter en times yoga med en yderst snakkende instruktør!



Mælke-ko...



Hjemmebagte grovboller, Asparges svitset med hvidløg og røget laks med dild. Og så liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige en flaske hvidvin med hyldeblomstsaft, tak!

Sikke en frokost ;o)

4 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ud Natascha :) Jeg har holdt træningsfridag, så cyklede en tur ind til loppemarkedet bag Frederiksberg Rådhus. Stemningen var høj, men jeg kom ikke hjem med nogen fund denne her gang.

    Til gengæld overlevede jeg Midnatsløbet i går aftes - og blev rigere på mudrede løbesko og meget våd udgave af Katrine :) En fed oplevelse!

    Hvilken grønthandler bruger du? Jeg elsker Nørrebro og det madhimmerrige, man så tit kan komme i :-)

    SvarSlet
  2. Hey K,

    midnatsløbet? Det lyder sejt og vådt! Tillykke med gennemførelsen!

    Mine grønthandlershoppingfund var nu godtnok på Amager, men Nanna og jeg købte ind til vores pigefrokost på Nørrebro, der havde stort set samme priser - i hvert fald på ananas - og det var den grønthandler ved Kvickly ved Runddelen - den kan i hvert fald anbefales!

    Jeg har også været ved loppemarkedet på Frederiksberg et par gange, men det eneste jeg har købt dér er en tæppebanker! I morgen regner jeg med at tage til Charlottenlund, hvor der skulle været et udmærket loppemarked om søndagen - det er jeg meget spændt på! Men man behøver heller ikke købe noget - tit så er det hyggeligt bare at være der, drikke kaffe og kigge på alle de mærkelige ting som folk prøver på at sælge!! I love it :o)

    Hav en dejlig lørdag aften - K.h. Nat!

    SvarSlet
  3. Nøj, det ser fantastisk lækkert ud!


    www.lifebyrl.blogspot.com

    SvarSlet

Blog-arkiv