søndag den 7. juni 2009

og så blev jeg tagged! Kapow!

Der kører en lille blog-leg i blog-o-sfæren for tiden, og nu er jeg blevet "ramt" af Maria fra Garderobeskabet! Det betyder at jeg skal finde på 20 random informationer om mig selv - ægte overspringshandling, som jeg elsker dem!

Regler:
- Du skal skrive 20 random facts om dig selv og dit liv
- Derefter skrive/linke til de personer/blogs du ønsker skal skrive deres 20 random facts
- Er du blevet tagget - god fornøjelse!

Here we go:
1) Jeg har på et tidspunkt arbejdet som scooterkørende pizzabud hos Dominos. Min ansættelse varede i halvanden dag!

2) På trods af at jeg betragter mig selv som "indiechick", så holder jeg aldrig aldrig aldrig op med at elske Take That på den teenageagtige måde - og jeg har været til otte koncerter med dem, bl.a. i Manchester.

3) Med mine nye fine sko er jeg 1.75 m. høj! (uden er jeg 1.63 - knap så imponerende).

4) Jeg kan ikke rulle på R'erne, hvilket gør det meget svært at lære spansk og islandsk.

5) En af mine yndlingsting er min taske fra New York, som kostede mig 2500 kroner. Jeg elsker den - og nej, det er ikke en kendt designer.

6) Jeg fortryder at jeg aldrig har rejst rundt med rygsæk i Asien.

7) Jeg har aldrig været på skiferie og kunne heller ikke tænke mig det.

8) Lakrids er det værste jeg ved - men jeg gad virkelig godt være typen, der kunne købe en pose poletter og gå og hapse af dem.

9) Da jeg var barn havde jeg en fantasiveninde, som hed Natalie. Jeg delte hende med min barndomsveninde.

10) Jeg ELSKER pandekager med nutella og banan.

11) Jeg er håbløs til det med kærlighed.

12) Inderst inde så har jeg et soft spot for danske folkekomedier a la "Far laver sovsen".

13) Jeg bruger alt for meget tid på internettet.

14) Jeg køber aaaaaalt for mange kjoler. Og sko. Og kager.

15) Da jeg var barn ville jeg gerne være detektiv eller spion. Da jeg blev lidt ældre og så Cocktail, ville jeg hellere være bartender.

16) Egentlig er jeg cand.mag., men ved et tilfælde er jeg blevet folkskolelærer og er klasselærer for 7.c.

17) Jeg bilder mig selv ind at ingefær kan kurrere stort set alt i denne verden.

18) Jeg er stor fan af Thor Heyerdal og kan bruge timer på at snakke om balsaflådens færd over Stillehavet i 1947 - Hvem sagde nørd?

19) Jeg er meget fascineret af Ninjaer og indianere.

20) om 14 dage tager jeg på en uges yogaferie på Lesbos!

Og så er det mig der skal tagge videre!! Jeg tagger Linda fra Anden til Højre. You go, girl.

______________________________________________
Ha ha, det viser sig at Linda i forvejen var blevet tagged og også har tagged mig - jeg sender staffetten videre over sundet til Vintageportalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv