lørdag den 6. juni 2009

Halvsyg og wants.

Jeg følte mig SÅ frisk i morges, men nu har jeg fået ondt i halsen og snotter. Tror også jeg har lidt feber. Æv altså! Jeg MÅ bare ikke blive syg nu!

Af samme grund melder jeg afbud til middag i aften. Jeg vil ikke ud, sidde og drikke vin og prøve på at være sjov og hyggelig, når jeg har det sådan her. Så hellere ligge under dynen, drikke smoothis med ingefær og satse på at have det MEGET bedre i morgen. (Gud hvor har jeg egentlig lyst til varm kakao!)

Så nu ligger jeg med te og kigger på sko og andre fine ting på nettet.


Fine ankelstøvler fra topshop. Ved godt, det er grotesk at kigge på støvler om sommeren... Men det skader jo ikke at kigge.


Ja, jeg leder stadig efter boyfriendblazer! Den her er fra Topshop.

Jeg kunne godt tænke mig sådan nogle mere sko-sko, hvis du forstår hvad jeg mener. Ved dog ikke lige om det skal være disse, men noget i den retning.


Blue is miy colour! Søde sommersandaler fra Bianco til 450 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv