mandag den 27. juli 2009

Små Fornøjelser


Har lige opdaget dette dejlige musik med bandet Little Joy, som bl.a. består af Fabrizio Moretti fra The Strokes, Los Hermanos-sangeren Rodrigo Amarante (som i øvrigt har arbejdet sammen med et af mine store idoler, Devendra Banhart) samt multi-musikeren Binki Shapiro. Jeg faktisk nåede at høre indtil flere sange, hvor jeg tænkte "hmmm, det lyder som ham fra The Strokes, før jeg fandt ud af at - hey - det var ham!

Men det var Binki Shapiros pigede vokal, jeg faldt for på sangen her.



Flere af de andre sange er vildt fede, specielt er jeg vild med With Strangers. Jeg synes at lyden på mange af sangene er sådan lidt 60er-agtig på en rocket måde, men med fin latinamerikansk-inspireret guitar. Stilen er mere folk-agtig end fx The Strokes.

Jeg MÅ have deres album!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv