onsdag den 8. juli 2009

...og lige den dag...

... hvor man får at vide, at ens blodtryk er ok - så stiger det lige igen lidt i graderne, når man ser sin eks og livs udkårne med barnevogn.

Jeg vidste bare at det var i dag det ville ske. Da jeg trådte ind i Kongens Have, vidste jeg det bare. At i dag ville jeg se ham og hans barnevogn. For han lige ved siden af, og hvorfor så ikke trille rundt med ungen derovre.

Sad sammen med Maria og Trine, og var i gang med at fortælle et eller andet, da jeg ser dem ude på stien. Jeg håber ikke han så mig, men jeg gav et hyl fra mig og lavede et højst indiskret rullefald ned på græsset for at gemme mig, så mon dog jeg undgik hans opmærksomhed. OG dammit altså, at jeg lige havde taget min solhat AF, fordi det blev for varmt.

Nå. Jeg vidste jo, det ville ske på et TIDSPUNKT. Så SÅ ondt gjorde det heller ikke. Kun lidt sug i maven. Og selvfølgelig møder jeg en dag én, som jeg bliver lige så glad for. Det er bare tale om tid før jeg bliver fundet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv