onsdag den 15. juli 2009

Dating-tanker

Jeg har været på en slags date...
Eller, en date var det vist ikke.
For noget tid siden var jeg ude med en fyr, J. Det var en ok date, men jeg var ikke videre interesseret. Dog syntes jeg, at han var sød, så jeg besluttede mig for, at hvis han ville ses igen, så ville jeg ikke sige nej.
Han ville rigtig gerne ses igen, men sagde, at han nok ikke ville kunne betragte det som en date, da han var interesseret i en anden. Så sagde jeg, at så syntes jeg, vi skulle droppe det... Og det gjorde vi.

Den anden dag tilføjede jeg så en del til Facebook via min mail - inkl. ham.
Han skrev så og spurgte om vi ikke skulle gå ud og drikke øl.
Så sagde jeg ja.
Men nu betragtede jeg det i hvert fald ikke som en date.

Og det har vi så gjort i dag. Drukket øl, altså. Vi mødtes i en park efter min yoga-træning. Det var hyggeligt nok, men jeg føler at jeg skal trække hele læsset hvad angår samtaleemner. Sådan havde jeg det også sidst. Han er meget sød, men ejg føler mig egentlig ikke tiltrukket af ham.

Jeg føler bare lidt, at jeg skal være GLAD, hvis nogen mand giver mig lidt opmærksomhed. For det hænger virkelig ikke på træerne, det der opmærksomhed.
jeg føler mig så usynlig over for mænd.

Nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv