onsdag den 8. juli 2009

Blogleg

Nana fra Nanas Rum har tagget MIG i denne blogleg med 20 spørgsmål! Og jeg elsker lege, så jeg er på!

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Trusser, nøgler og min elskede taske.

2. Favorit make-up mærke:
Estee Lauder for deres fantastiske Magnascopic mascara.

3. Favoritblomst:
Ordinært - men roser.

4. Yndlingstøjbutik:
Hmm. H&M. Det er i hvert fald der jeg shopper mest. Jeg er vild med Edith & Ella, men har desværre aldrig købt noget dér.

5. Favoritparfume:
Coco Mademoiselle fra Chanel.

6. Høje hæle eller flade sko:
Jeg elsker høje, men går mest i flade.

7. Får du gode karakterer?
Jeg har fået både helt i top og helt i bund.

8. Yndlingsfarver:
Gul og pink. Og blå.

9. Drikker du energi drikke?
Er kaffe en energidrik?

10. Drikker du tit juice?
Ja. Men livet er for kort til koncentrat, så jeg drikker kun friskpresset.

11. Kan du lide at svømme?
Ja - på trods af mange års vandskræk.

12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med?
Kun hvis jeg skal ud og spise fint.

13. Yndlingscremer:
Never Say Dry fra Origins.

14. Vil du gerne giftes en dag?
Ikke nødvendigvis... Men jeg ved dog hvor brylluppet skal holdes og hvordan, hvis det en gang skulle blive aktuelt ;o)

15. Bliver du nemt sur?
Hmm. Spørg 7.c!

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Ja, er du gal! Jeg hedder Ghostbusters til mellemnavn. Jeg er stor fan af spøgelseshistorier.

17. Har du nogle fobier?
Ork, jeg har næsten ikke andet!

18. Bider du negle?
Desværre, ja. Ulækker vane.

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Jeg havde det lidt sådan lørdag på Roskilde. Se tidligere indlæg.

20. Drikker du kaffe?
I store mængder, men det skal være slut nu. EN kop om dagen må være nok.

Jeg tagger videre! Stafetten går til SusannRomy, Karla og Ditte fra Headaches and Moodswings og Maria fra Garderobeskabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv