torsdag den 16. juli 2009

Mænd er for M.E.G.E.T!!

Sidder lige på Facebook - og pludselig begynder Freaky Færing at skrive. Freaky Færing var kort indenom mit liv for.... hmm, jeg skrev speciale, så det er i hvert fald to år siden.
Jeg var sammen med ham til en fest, og tog med ham hjem. Dog uden at lave "noget".
Et par dage efter foreslog jeg på sms noget i retning af "dig, mig, en flaske rødvin og hygge". Men han afslog med noget roning som undskyldning... Siden da har jeg ikke snakket med ham - men vi er FB-venner.

Og så skriver han nu. To år efter. Først bare sådan "hvordan går det".
Men lidt efter "bor du stadig på Amager?" - og så kan jeg jo godt se, hvor det bærer hen.
Han sidder der. Pimper rødvin med sig selv.

Øh nej, du skal nok ikke liiiiiiiige komme herhjem. Vor herre bevares.
Han kørte ellers det helt tunge skyts frem i form af HVOR meget han havde tændt på mig, men han ikke turde sige ja den gang, fordi han var bange for at jeg kunne lide ham rigtigt (selvtillid er en god ting), mens han bare fantaserede for vildt om at flå tøjet af mig og "gøre meget, meget frække ting med dig som hovedperson" (citat ham).

Og nu kører han ellers frem med alle sine skumle fantasier - som bestemt ikke er ofr småpiger.
VOR HERRE BEVARES ALTSÅ!

Hvad stikker mænd?

Her sidder jeg og vil bare gerne have en hyggelig lille ferieflirt, med kysseri, vin i parken og den slags uskyldige ting. Gå ture ved vandet, ligge på et tæppe og kysse og sludre... Den slags!
Og alt hvad man får er Freaky Færings lumre fantasier!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv