torsdag den 23. juli 2009

Oh Yes! Die Krähen

Jeg har lige til min store glæde opdaget, at DR1 genudsender den tyske fugle-thriller, Die Krähen, i aften kl. 22.30. Jeg har tidligere blogget om filmen her.



Hvis man kender mig personligt, eller bare har fulgt (ha ha - fugl-t) lidt med her, så vil man vide, at jeg HADER fugle. Og samtidig med at jeg ikke kan fordrage dem, så er jeg også meget fascineret af dem.
Jeg kan varmt anbefale filmen (som denne gang sendes på et mere normalt tidspunkt end sidst jeg så den kl. 3 om natten). Der er virkelig, virkelig, VIRKELIG nogle ækle scener med.
Filmen handler om nogle forsøgs-krager med høj intilligens, der er sluppet fri - og dermed skaber ravage i Berlin og omegn.
Min yndlings-scene er, da hovedpersonen, der er højgravid, SMASHER en krage med et bræt, HA HA, tag den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv