torsdag den 23. juli 2009

Drømmekøkken

Ok, nu kan man jo godt nok ikke se det hele - men det her køkken kandiderer altså til titlen som mit drømmekøkken!


Jeg bor i en etværelses lejlighed, hvor køkkenet er i samme rum som resten (ja ja undtagen badeværelset, naturligvis ;o)) Bevares, det er en god lejlighed, og stor, større end mange toværelses, og badeværelset kan man nærmest bo i.
Men jeg har snart boet der i ni år! NI ÅR! Jeg trænger SÅ meget til et nyt sted - og mest af alt - et sted, hvor jeg ikke skal sove med min opvask. Et rigtigt køkken er nok det, jeg drømmer mest om, når jeg drømmer om et nyt sted at bo.
Jeg vil have et muntert og hyggeligt køkken. Sådan et, som man vil nyde at sidde i og spise sin morgenmad. Et med masser af krydderurter og planter, og glas og kopper med mange farver og mønstre. Sådan et som virkelig indbyder til at sidde og drikke en kop te eller kaffe.
Sådan synes jeg, det her ser ud ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv