søndag den 19. juli 2009

Pistoler og Coke

I går var vi en tur på Vesterbro-baren Pistoler og Coke, som ligger på hjørnet af Enghavevej og Sundevedsgade. Et superfint sted med udendørsservering... Så til at starte med sad vi udenfor og nød at der jo ligesom ikke var noget skybrud.


Nedenunder kan du læse om navnet Pistoler og Coke.

Uhm, der var altså gode drinks! De kostede 65-70 kroner, altså rimelig overkommeligt for cocktails.

Favoritten var helt klar Honey Smash, der i princippet var en bær-mojito med jordbær, hindbær og mynte. Såååååååå skøn og frisk.
Jeg fik også en Chili Chileser, der bestod af honning-vodka, mango, lime, CHILI og masser af INGEFÆR. Meget stærkt men god kombi med det søde mango. Dog tror jeg ikke jeg vælger den igen - den var meget speciel og min tunge brændte længe efter.

Jeg kommer gerne på Pistoler og Coke igen :o)

(Billederne har jeg lånt fra Pistoler og Cokes Facebook-side)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv