fredag den 31. juli 2009

Min torsdag i billeder

Sådan her så mit liv ud torsdag...

På job lavede jeg fisk i kokossovs, og bagte boller. Af og til imponerer jeg mig selv ved at lave så hæderlig mad, når jeg nærmest konsekvant nægter at følge en opskrift.

Jette købte nye blomster og ville smide de gamle ud - men jeg nåede at klippe de fine blomster af og stille dem til at pryde køkkenet.

Efter job tog jeg hjem til mine forældre. Min kusine, hendes mand og deres tre børn var på besøg fra Fyn. Selv min højgravide søster dukkede op! Her på billedet ses min kusine Britte med deres yngste, Lærke.

Ældste og yngste søster hygger i sofaen.

Vi tog på en lille tur til legepladsen. Mor og datter får sig en rutsjetur. Theodor er lidt misundelig.

Tre søstre på karrusellen - der er sus i håret.

Theodor synes, det ser sjovt ud....

...bare fordi man er hund behøver man da ikke gå glip af alt det sjove.

Bagefter tog Theo sig et hvil med Britt.

Mellemstebarn Christine med sit nye smarte korte hår.

På vej hjem passerede vi en yndig blomst.

Kreative Christine dekorerer de kedelige, hvide servietter med farvede papirhjerter.

Smukt så det ud.


Da jeg gik til bussen prydede en smuk regnbue himmelen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv