torsdag den 30. juli 2009

Genbrugstip!

I går opdagede jeg den bedste genbrugsbutik i byen - den er vist ny, for jeg har ikke set den før.
Navnet er, fantasifuldt nok, Genbrug, og den ligger på hjørnet af Vesterbrogade og Kaalundsgade. Den består af to butikker, hvor den ene bugner af sko og støvler - og jeg mener BUGNER. Et par sko koster 100kr, og der er tre par for 200. Men det bedste er kjolerne!

Kjolerne hænger på stativer og er delt op i emner og årtier, fx 50er kjoler, 60er kjoler, lange kjoler, sommerkjoler osv., osv.

Fine dragter er der også.



Masser af tilbehøver - hvad med en lille ræv om halsen??

Men det allerbedste ved hele butikken er nu altså priserne. Det er meget billigt af en smart Vesterbro-genner at være. Jeg kommer nok til at gøre en hel del kjolekøb derinde.

Tjek butikkens hjemmeside her. De har i øvrigt også en facebookside.

2 kommentarer:

  1. Jeg mener det er omkring halvandet år, den har ligget der efterhånden. Den er virkelig god. Nu hvor du er så vild med butikken, synes jeg også du bør tjekke Uganda Childcares genbrug på Jagtvej 199 ud. Det er faktisk de samme lokaler, hvor Vesterbrogades Gebrug tidligere havde til huse. De minder egentlig meget om hinanden.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Tak for tippet!! Det vil jeg helt sikkert gøre!

    SvarSlet

Blog-arkiv