fredag den 17. juli 2009

Annoyed

Jeg er ret irriteret lige nu. Træt og irriteret.

1. Den Freaky Færing. Sig mig, står der vulgær i panden på mig? Og hvorfor hoppede jeg lige med på at chat-lire med ham til kl. 2.30 i nat. Jeg syntes bare, det var så morsomt, og måtte lige se hvor langt jeg kunne drive ham. Og det var langt. Men nu irriterer det mig voldsomt, at jeg VED at jeg i aften skal gøre en indsats for at holde ham fra livet, og det irriterer mig, at jeg tydeligvis tiltrækker de helt forkerte mænd med de helt forkerte intentioner.

2. Jeg synes jeg KNOKLER med det yoga. Det har lavet yoga hver dag i denne uge, fx. Og været på yogaferie og lavet 4,5 times yoga hver dag. Og jeg bliver bare ikke bedre. Jeg kan stadig ikke få mine fødder ned og røre gulvet bagvedd hovedet, og det irriterer mig! Helt vildt. Så meget, at jeg er ved at tude over det lige nu. Og så var jeg i parken med gymtøserne i dag, og så kunne to af dem bare det hele. Den ene laver slet ikke yoga, den gør, men ikke så meget som mig. Jeg synes at livet er møguretfærdigt.

Nu har jeg helt mistet lysten til yoga.
Og jeg skal endda afsted om lidt.

Jeg føler mig gammel og grim og uduelig. GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Slet FF fra din Facebook og så er du ude over det problem. For de blir ved de møghunde. Taler af erfaring;-)

    SvarSlet

Blog-arkiv