søndag den 13. juni 2010

utroligt meget brok om mænd


Fodbold-fanisér dig selv her.

Jeg er DKs største fodboldfan!
Noooooot. Jeg var ved at dø af kedsomhed, da jeg i går sad på en bar med fodbold kørende på tv'et på Nørrebro. Da jeg så også fik stærke mavesmerter, cyklede jeg hjem.
Det havde ellers været en super dag indtil da.

Jeg stod sent op, hyggede og smuttede så til loppemarked på Jægersborggade. Det var faktisk et super marked (ikke supermarked ;o)) og jeg ville ønske at jeg havde haft mere tid til at støve rundt. Stødte i øvrigt på min lorte-eks og så til min store glæde at hans kæreste er rigtig grim og meget tyk - barnligt, I know, men alligevel tilfredsstillende. Og han var også selv grim at se på, HA. DESVÆRRE ved jeg ikke med sikkerhed om han så mig. Jeg tror det nok, men han så mig i hvert fald ikke NOK. Jeg så tilfældigvis godt ud i dag, og jeg gik faktisk tilbage for at gå forbi ham igen, men da var han væk. Det jeg gerne ville var : gå i mod ham, få øjenkontakt, og liiiiiiiiige når han skulle til at sige hej, ville jeg give ham "du er såååå lidt i mine øjne"-blikket og kigge væk. Men det skete så desværre ikke. Damn, den idiot har behandlet mig såååå dårligt! Men det kom bagpå mig at jeg trods alt ikke rigtig følte noget ved at se ham, andet end en barnlig trang til at hævde mig selv.

På markedet købte jeg et par sorte brogueagtige sko fra HM til en halvtredser og Street Fighter på dvd.

Og så tog jeg til kulturklub. Vi hyggede med den lækreste frokost, asti og øl. Senere var det meningen at vi skulle til START! festival, men vi (nok især jeg) blev så demotiverede af regnen at vi i stedet fandt ned på en bar med fodbold og UTROLIGT mange pæne mænd - der var så bare desværre ikke plads til os også, så vi fandt en ny bar med knap så mange pæne mænd. Og så var det jeg fik ondt i maven og tog hjem. Lidt træls, for jeg havde glædet mig til en skør bytur.

Nu ligger jeg på min sofa med dyne, kaffe og musik - ikke værst ;o)

Jeg har lidt krise over mænd. Jeg synes, det er åndsvage!
For det første.... Ham jeg var så vild med... Altså i sommer, og som fik en kort genkomst her for et par uger siden. Han har ytret lidt ønsker om at komme på Roskilde her på det sidste. Hvilket jeg syntes var en enormt dårlig idé, da Roskilde ikke er stort nok til os begge. Jeg har det fint med at han bor i den anden ende af landet, det gør at jeg ikke bruger unødig energi på ham, når nu ejg ved, at jeg alligevel ikke kan få ham. Og Roskilde er bare for geografisk tæt på mig, på trods af de 100.000 andre mennesker. Nå, hvorom alting er, så skriver han på chatten i fredags, at han HAR droppet Roskilde. Han har ikke rigtig penge til det, han ved ikke om han kan få fri og han har ikke en lejr.
Og SÅ er det, at jeg skal holde min kæft, men nej, jeg er jo overskudsagtig (eller vil gerne virke sådan) og skriver "nå men, angående lejr, så kunne du jo altid have fået en plads i min lejr". Og en-to-tre vupti, så har man den købt en billet - og skal nu ligge i min lejr! Ooooooh noooo! "Jamen! Skulle du ikke liiiiiige høre om du overhoved kan få fri fra arbejde?". Nej, han ville satse. FOR SATAN!
Og som om det ikke er nok, så kommer lige kongebemærkningen fra ham:
"Men Natascha, lige en ting - ikke noget kæresteri, vel?"
Fuck dig, din store NAR. Prøv lige at få mig til at føle mig mere dum end jeg gør i for vejen.

Nå. Whatever. SÅ vild er jeg jo altså ikke med ham, og det handler jo dybest set om at tage en beslutning. Og det HAR jeg gjort. Han betyder ikke noget, han er bare en patroniserende idiot. Han kan sætte sit telt i vores lejr, men det betyder jo ikke at jeg skal snakke med ham hele tiden. Og vi har ikke samme musiksmag.

Nå. Men UDOVER det. Så samme aften begyndte Freaky F at skrive til mig. Om vi ikke skulle mødes, så han kunne dominere mig? Øh, nej tak, jeg har det lige så godt. Og en anden fyr, en rigtig sød af slagsen, som jeg vildt godt kan lide, skrev pludselig og erklærede at han havde været forelsket i mig lige siden han mødte mig. Og næste morgen vågnede jeg op til en sms fra Krogen : Om jeg havdee fået noget pik fornylig. Øøøøøøh, godmorgen! Og det vedkommer vist ikke dig.
Jesus kristus, hvor ER mænd sære. Jeg blev helt træt!

Men ejg skal på anden date i næste uge ;o) Og det glæder jeg mig til.

6 kommentarer:

  1. jeg er såååå færdig med mænd.. er så træt af dem!

    jeg har besluttet mig for at droppe dem helt de næste 3 år. SÅ KAN DE LÆRE DET! ;)

    SvarSlet
  2. Fårk, hvor er det bare en lorte-sms at sende. Du må hælde noget meget vammelt i hans sovepose eller snedigt fjerne alle pløkkerne fra hans telt, så det braser sammen over ham, når han har værst tømmermænd!

    SvarSlet
  3. hahahahahha! skidegod idé! det gør jeg! arhmen altså hvor patroniserende og selvfed kan man være??

    SvarSlet
  4. Min mening: Når han er så nedladende, så må man faktisk godt trække invitation og sige "hov, undskyld, invitationen gælder ikke høflighedsforladte idioter. My bad. Men du finder nok på noget." Jesus Christ, en opførsel!

    Ang. "Og en anden fyr, en rigtig sød af slagsen, som jeg vildt godt kan lide, skrev pludselig og erklærede at han havde været forelsket i mig lige siden han mødte mig."

    Altså... Det er vel egentlig fair nok? Og ikke så åndssvagt og/eller svinsk :)

    SvarSlet
  5. Ha ha, Louisa, du har helt ret. Liiiiige den fyr er måske nok ikke en af de dumme af slagsen.

    Men angående den høflighedsforladte (og stærkt patroniserende) mand, så har jeg nu også en voldsomt trang efter at vise ham, at jeg er ligeglad med ham - og det er jeg heldigvis efter at han viste sig at være en selvglad nar ;o)

    Tak for kommentaren :o)

    SvarSlet

Blog-arkiv