onsdag den 9. juni 2010

Skatte fra loppemarkedet

Ja, jeg ikke kun solgte, men købte også på loppemarkedet i søndags! Her er en lille oversigt over hvad.

Jeg ledte desperat efter nye sandaler - helst nogen hvor der ikke er noget mellem tæerne.
Det blev disse her fletsandaler, som jeg er ret godt tilfreds med!


Lille ramme til min rammevæg, hvor der manglede en. Grøn kop som jeg overtog fra Stine - den vil jeg nok så karse i. Gult tørklæde, som jeg kun købte fordi sælgeren var så sød og insisterende! Hun hed Vera og var tre år, og tørklædet kostede 2 kr.


Hvidt fletbælte fra Mango til en femmer.


Jeg har længe ledt efter en gul kjole, men de fleste er gennemsigtige. Det er denne her ikke!


Tja, jeg ved ikke lige hvorfor billedet ligger ned...
Batikagtig kjole fra Vila om jeg tænker kan være fin til kølige aftner på Roskilde :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den gule kjole dog smuk! - jeg er meget meget misundelig! (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Tak Kit, jeg glæder mig til at have den på! - og sjovt du lige skriver, for jeg har netop siddet og skrevet over din to do list-punktet med at se forskel på en hund og en orkidee!!!!!!

    SvarSlet
  3. Fine ting! Godt du fik dine sandaler.

    Det var så hyggeligt at sige hej i den dér virkelighed :-)

    SvarSlet
  4. Ja, det var vildt hyggeligt at sige hej - også til Viola!

    SvarSlet

Blog-arkiv