mandag den 7. juni 2010

Bord

Loppemarkedlivet har taget hårdt på mit spisebord. Det er et frygtelig grimt bord, som jeg har haft i 12 år. Jeg hader det helt vildt, det er sååååå grimt! Men gang på gang har jeg måtte indse, at det er praktisk, når man bord småt... Som jeg jo gør. Siderne kan slås op og ned efter behov, og det har været smart. Men at have været med på tre loppemarkeder har sgu gjort kål på det. I den ene side er den pind der holder den røget helt af, og på den anden side har jeg mistet den nederste sorte støttetingeling, så bordet nu vipper i den side. Flot.

Jeg må altså indse, at jeg må skaffe mig et nyt.

Jeg har i noget tid haft lidt kig på dette her fra Ikea. Det koster 1600 kr, men er jo nyt og dermed vil jeg bryde mit projekt. Men egentlig vil jeg helst have et brugt og i teak Jeg elsker teaktræ.

Derfor vil jeg i morgen frekventere et par antikvariater og genbrugsbutikker. Først på Istedgade, men senere i dem her på Gl. Jernbanegade, når jeg skal ud til Maria.

Moster Olga, hvor jeg før har set et fint teaktræsbord...


Quriosa, der har såååååå mange fine sager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv