tirsdag den 1. juni 2010

Status

Jeg har lyst til sol, picnic og fisketure!!!

Jeg er sååååååå træt af heldagsregn!
Hvordan kan det have været godt vejr alle andre vegne end på Sjælland i dag?? Belastende. Jeg har cyklet rundt i regnen og været gennemblødt en stor del af dagen.

Men nu til lidt status på dagen:

Træning var FEDT. Jeg elsker det dér dans. Jeg føler mig lækker, selvom jeg naturligvis er en kegle på et dansegulv, men det er så sjovt!

Kom derefter alt for tidligt afsted til den kostcoach, så jeg havde ca. 40 minutter tilovers i Brønshøj. Hvor der by the way ikke er skideinteressant - slet ikke på en regnfuld tursdag. Jeg fik forvildet mig ind i verdens mest rodede antikvariat (bortset fra den jeg en gang så i Århus) hvor jeg nussede rundt mellem reoler og bunker af usorterede bøger. Jeg købte "Din naturlige sundhed" af Dr. Robert Svaboda, som handler om Ayurveda, som jeg har haft lyst til at lære noget om siden jeg var på yogaferie sidste sommer.

Det var interessant hos coachen. Vi fokuserede på min overdrevne trang til kager og lavede lidt handlingsplaner for den næste tid. Små tiltag. Men jeg tror det virker, fordi det bliver sat i system og fordi jeg skal have noget opfølgning og dermed skal "stå til regnskab" for nogen.

Så blev det tid til kaffe med Nanna, og den indtog vi på Coffee Collective på Jærgersborggade. Superlækker kaffe, ikke såååå hyggeligt et sted egentlig. Nok federe, når man kan sidde ude om sommeren. Nå jo, det ER jo sommer - nogen har bare glemt at justere vejret!!

Hjemme lavede jeg sund mad og oprettede en log på madlog.dk. Det er et sted hvor man taster personlige oplysninger ind, noterer sin mad og sin motion - og vupti, så fortæller den dig om du får for lidt eller for meget. Jeg har fået aaaaalt for lidt i dag, fordi jeg ikke rigtig har fået frokost (kun et æble) og har været til to timers dans. Og det mærkes tydeligt.... Jeg har en massiv hovedpine lige nu, men jeg må i princippet også gerne spise 1500 kalorier endnu, selvom jeg har indstillet loggen til at jeg gerne vil tabe et kg om ugen.
Et kg er overdrevet, det ved jeg godt, men min krop er lidt underlig, så jg tænkte, at det nok var bedst at overdrive lidt - så kan det være at jeg kan tabe et halvt kg om ugen.
Men altså. For lidt mad i dag.

Nu er jeg bare træt og ligger og læser i min nye "gamle" bog.
Skal lige have svaret datingfyr. Ser desværre håbløst ud at komme til at mødes i denne uge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv