onsdag den 9. juni 2010

Ny Cykel VS. Gammel Cykel

Hurra!!!!!! I dag har jeg hentet min nye fine cykel! Derfor et lille indlæg til ædre for den nye og som afsked med det gamle lig :o)


Gammel, gammel cykel, som i følge cykelsmeden er uforsvarlig at køre på...


Den er heller ikke noget kønt syn.


Gearet virker ikke... Håndbremsen virker ikke. Der er ingen hånddutter på. Den er splitterrusten.
Men den har en kaffekrusholder :o)


NY Cykel!
Men lås på, ekstra kædelås og en kædelås mere på kurven.


To cykler!

Side om side!

4 kommentarer:

  1. Den er FIN! Virkelig flot farve :)

    SvarSlet
  2. Ja, er den ikke fed? Jeg elsker at der er den der skærm ved baghjulet. Og jeg er glad for at jeg ikke valgte den sorte selvom alle opfordrede mig til det. Jeg smilede hele vejen hvem på cykelturen :o)

    SvarSlet
  3. Neej, præcis den model havde jeg også - indtil den led opslidningsdøden efter i vinters. Den blev så også tvunget ud på 25 km hver dag, da jeg boede i Kbh sidst. Du bliver så glad for den! Min var mørkegrøn, men skulle jeg købe nu, skulle den helt sikkert være lysegrøn (eller lyselilla :o)

    SvarSlet
  4. ja, jeg er også vild med farven. var først vd at k'be en anden model, fordi den havde den grønne farve, men så så jeg den anden model og ville hellere have den - og den havde han heldigvis i grøn inde bagved

    SvarSlet

Blog-arkiv