fredag den 11. juni 2010

Se liiiiiige her.


I går hentede jeg mit nye kamera!

Her er et par billeder fra da jeg prøvede det af. Jeg glæder mig til at lege med det i dag, tager muligvis i Tivoli og skamfotograferer.

Lige nu er kl. 5.23 - jeg vågnede for snart en time siden og kunne ikke sove mere. Træls, når jeg først gik i seng kl. 1. Jeg HADER mit manglende søvnmønster! Mine øjne svider af træthed, men jeg kan ikke sove. Måske skulle jeg bare hoppe i noget tøj, lave en kop kaffe og gå en tur... Problemet er bare at jeg skal til træning kl. 10 og bør være frisk der...

2 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder, det tager. Er lidt misundelig. jeg vågnede også kl 5, fordi en fuld mand på den anden side af gaden havde glemt sine nøgler og råbte ig skreg, fordi han ville have nogen til at lukke ham ind....Det lykkedes mig heldigvis at falde i søvn igen!
    Vi ses i aften.

    SvarSlet
  2. ja, det er sgu et fedt legetøj! Nu er jeg bare sur over vejret... Jeg ville gerne have cyklet rundt og fotograteret i dag - men jeg giiiiiider ikke ud i det vejr.

    SvarSlet

Blog-arkiv