torsdag den 24. juni 2010

Dagen før dagen før!

Jeg har besøg af gas- og vandmesteren, der er ved at få styr på mit vand. Og han bliver liiiiiiiige præcis ikke færdig tidsnok til at jeg kan nå til dans. Det er lidt træls. Men så vil jeg nyde vejret i stedet. Jeg skal også have købt et "anlæg" som vi kan have med til Roskilde.

Kl. 14 skal jeg klippes og kl. 16 mødes jeg med Nanna og Philip - vi skal til Roskilde og have vores medarbejderarmbånd til festivalen.

Og så håber jeg på at nå en yoga i aften.

Jeg glæder mig til at blive klippet! Mit hår er noget tørt hø. Først havde jeg også bestilt en farvning, men det ringede jeg og aflyste igen. Det er for dyrt. Jeg har naturligvis lyst til at få gjort noget drastisk ved mit hår, men det bliver ikke i denne omgang, for jeg har egentlig også lyst til at det skal være langt/blive længere... Så det bliver bare en omgang til de tørre spidser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv