torsdag den 3. juni 2010

Jeg er for sej!

Jeg har altså optur over den madlog med det der kalorietælning!
Mit daglige kalorieindtag må være på 1634 kalorier om dagen - hvis jeg skal tabe et kg om ugen. Men med min motionering i øjeblikket, så er det også rigeligt! Selvom jeg i dag fik en stor Cornetto-is, da jeg passede barn, og selvom jeg har spist masser (sund) mad i dag, så ville jeg stadig kunne tillade mig at indtage over 600 kalorier mere.

Jeg er for sej!

Men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal træne i morgen. Jeg har jo allerede taget 5 timers dans i denne her uge, og jeg synes faktisk, at jeg kan mærke det i min krop i dag. Mine knæ gør ondt og jeg føler mig stiv i kroppen. Så jeg burde nok tage en hviledag... Men jeg har bare lyst til at tage den dansetime, og til at kaloriebudgettet ikke skal være så stramt... Hm.

Angående projekt, så er jeg stødt på en udfordring:
Maria skrev og spurgte om vi ikke skulle gå en tur ved staden på fredag, nyde vejret, lidt kold vin og en pizza. Og jo - det ville jeg da gerne!! Indtil jeg kom i tanke om at jeg jo ikke køber Take Away. Meeeeeeeeeeen så må jeg jo bare lave hjemmelavet pizza - og det kan jeg heldigvis også meget bedre lide :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes helt klart, du skal lytte til din krop og holde en danse-pause. Måske kan du lave styrketræning i stedet?

    SvarSlet
  2. Hæ ja, men det gider jeg ikke!
    Skal til muskeltræning i morgen. Ville egetlig til yoga i dag, men der er ingen hold jeg kan nå, når jeg skal passe Sara i aften.

    SvarSlet

Blog-arkiv