mandag den 7. juni 2010

Lørdag : Brunch og SATC2

Lørdagen skulle jeg have været til træning kl 8.45 og derefter videre til brunch medbringende pandekagedej... Men ak, kl. 9 vågnede jeg af mig selv og tænkte : FUCK! PANDEKAGER! FUCK! JEG HAR GLEMT AT KØBE MEL! Så jeg hestede over i Kvickly - og opdagede at de havde lukket pga. grundlovstak. Så jeg måtte på vejen ud til Ditte P. købe mel i døgnnetto ( min ven) og lave pandekagerne derude.

Jeg fik hurtigt sat pandekager over...


Ditte P.s müslistænger som jeg desværre aldrig nåede at smage. Der var alt for stort udvalg af lækre sager.


En ægte pangekagebager vender pandekagerne i luften!


Rie glæder sig til at kaster sig over den dejlige mad - og Cavaen!


Anne tager brunchbordet i øjesyn.


Jeg var stor fan af Mettes kanelsnegle!


Primadonna, gedeost og brie.


Så skal der slikke sol og slås mave ;o)


Bagefter tog en del af os videre til Empire, hvor vi delte en flaske Asti og så Sex And The City. Den er jo som bekendt blevet sablet ned, men jeg synes altså, den var fin nok. Det gælder vel bare om at have de rette forventninger. Kan godt forstå man bliver skuffet, hvis man tror man skal på Noma og så bare skal på McD...

Efter filmen tog fem af tøserne på caféen Bodega på hjørnet af Kapelvej, hvor vi fik os... En Cosmo, naturligvis :o)

Maria.


Dorthe. Tog med selvom hun havde hovedpine.


Christa.


Rie.

Cosmopolitan.



Christa, Rie og jeg blev på caféen og spiste aftensmad og fik en øl.

Sikke en dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Hej Natascha :)
    Hvis du har læst min blog har jeg fået et nyt kamera :)
    Hvilket kamera har du?

    SvarSlet
  2. Tillykke med cameraet!
    jeg har desværre kun et ganske almindeligt kompakt kamera, men regner med snart at skaffe mig et Canon Spejlrefleks!

    SvarSlet
  3. Det er også et godt mærke :)

    SvarSlet

Blog-arkiv