mandag den 7. juni 2010

Min torsdag & fredag i sidste uge

Jeg var jo lidt stille i slutningen af sidste uge, og det skyldes bare, at jeg lavede alt muligt hyggeligt og stort set ikke var hjemme... Her kommer billederne.

Både onsdag og torsdag passede jeg Sara. Torsdag hentede jeg hende fra SFO og så gik vi i Blockbuster og lejede OP (Hvor var den bare fantastisk!!!), hentede pizzaer, som vi satte og i gården og spiste.
Søde Sara!

Søde Sara gnasker pizza og har solbriller på.



Fredag eftermiddag efter træning mødtes jeg med Anne til en øl i Strædet.




Om aftenen (efter endnu en omgang træning!) gik turen til bryggen, hvor Maria og jeg nød min hjemmelavede pizza i det dejlige vejr.

Pizza!

Feet.

Udsigt.

Grubleren!
Maria fortalte i øvrigt, at hun har givet mig et af sine gratis Wildcard til Tivoli! Hurra - det betyder gratis indgang og turpas i et helt år!








Til sidst gik vi ind til byen, hvor jeg skulle mødes med Dorthe for at hente et tøjstativ til vores marked. Maria og jeg spiste en is og nød den københavnske sommeraften :o)

4 kommentarer:

  1. Troede ikke du måtte købe pizza?

    SvarSlet
  2. Nej, det må jeg heller ikke! Det var Saras mor der havde givet den, og der står i reglerne at når jeg er ude, så spiser jeg hvad der bliver serveret. Også derfor jeg har lavet hjemmelavet pizza til mig og Maria dagen efter :o)

    SvarSlet
  3. Ja, der er jo ingen grund til at mit skøre påfund går udover andre end mig selv ;o)

    SvarSlet

Blog-arkiv