tirsdag den 1. juni 2010

Træning, kostcoach og kaffe!

Så blev det tirsdag, og jeg sidder med kaffe og venter på at skulle afsted.

Dagen står på tre ting:

1) to timers dans - Latin Mix og Dance Fit på Vesterbro. I går tog jeg kun én time, fordi jeg følte mig splattet, men da jeg først var i gang havde jeg lyst til mere. Så er det godt at jeg skal have to timer i dag.

2) Bagefter cykler jeg til Brønshøj for at prøve noget kostvejleding/coach-ting, som jeg fik et tip om gennem Mariannes blog. Det foregår i et sundhedscenter kaldet Schjerling, og jeg skal til en praktikantbehandling. Det kan der læses mere om HER.
Jeg er ret spændt på hvordan det kommer til at være... Jeg kunne godt bruge lidt motivation til det med kosten. Jeg spiser ret sundt, men jeg kan gud dødeme ikke holde mig fra KAGER! Jeg er helt umuligt og spiser faktisk noget forbudt stort set hver eneste dag. Og selvom jeg kan se og mærke at jeg taber mig ved at træne,så er det bare ikke godt nok.

3) Kaffe med Nanna! Hurra.

Og måske date... Men jeg tror det ikke. Har skrevet lidt med en sød fyr, og vi har snakket om at mødes i denne uge, men pludselig kunne jeg godt se at jeg ikke har mange eftermiddage/aftner at rykke med, da jeg skal passe barn både onsdag og torsdag. Så jeg har foreslået fredag (hvor en anden aftale er blevet aflyst) eller i dag.

I følge vejrudsigten, så bliver det sommer i morgen - HURRA!

2 kommentarer:

  1. Jeg håber det bliver rigtig godt for dig i dag Natascha! Glæder mig til at høre om det :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg glæder mig meget! Tak for tippet :o)

    SvarSlet

Blog-arkiv