fredag den 25. juni 2010

Tivolitur med Hannah :o)

Jeg havde inviteret Hannah-barnet i Tivoli i dag, og Cecilie og hendes Izabella joinede os - hyggeligt! De to piger er jævnaldrende ( 5 1/2) og klikkede med det samme. Dog er Hannah er en superfrygtsom tøs, der ikke er bange for noget som helst, så der var ikke helt overensstemmelse imellem hvad de to tøser ville prøve! Men de lagde hårdt ud med at ville i Rutsjebanen - til stor morskab for Hannah, der straks ville have en ny tur. Izabella hadede den.

To små damer venter på deres tur.


Efter rutsjebanen gik turen til de lidt mere børneagtige forlystelser - Hannah var skuffet over at hun var for lille til at komme i Dæmonen.


Godt at karrusellen også kan være sjov - selvom man er til de lidt vildere ting.



Cecilie og jeg behøvede ikke gå med i karrusselen.


Hannah lokkede mig til at tage hende med i snurretoppen og odinsekspressen mens de to andre prøvede flere børneting.
Jeg skulle dog IKKE have prøvet Snurretoppen. Var ved at brække mig både under og efter. Ikke sjovt! Fra da af holdt jeg mig fra ting der drejede for meget rundt, og Cecilie måtte gå i Piratbådende med Hannah, men Bella og jeg blev på jorden og vinkede.


Is skal der også være plads til.



Is-pause.


Mens de tre andre gik i Nautilus (endnu en ting, der drejer rundt) holdt jeg tasker og spiste slikpind.


"Hej hej, gamle Natascha!"


Piger med slikpinde.



En sidste tur i rutsjebanen! Izabella blev lokket med til trods for at den ikke havde været nogen succes i første omgang - men også denne tur endte med tårer ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv