tirsdag den 22. juni 2010

tirsdag morgen har guld i mund, tror jeg nok.

Jeg er så træt!!!!
Men ingen grund til at være det, naturligvis. Har fået mine otte timers nattesøvn, men sidder nu og hænger over kaffen og venter på at de næste 7 minutter går til jeg skal afsted til V.bro og til to timers dans.

Derudover skal jeg passe lille Julius et par timer, og det bliver spændende, for han lider af galoperende seperationsangst lige for tiden.

Og så regner jeg med at tage til Late Night Pulp Cinema Launch Party ude ved KUA i aften, selvom jeg lige nu også tænker, at det kunne være dejligt bare at hænge ud herhjemme, rydde op og evt. se en film. Og ja, det kunne det, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg bliver hjemme, så kommer jeg hverken til at rydde op eller se film, men bare ligge uvirksomt på sofaen og stene blogs og andre netting. Hvorefter jeg bliver irriteret på mig selv over ikke at have fået noget ud af aftenen.

Nå, så gik tiden! Afsted med mig og min trætte krop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv