tirsdag den 15. juni 2010

Mig og så Leo.

Jeg er stadig lidt stødt over at den der date havde ombestemt sig... Ikke på grund af ham som sådan (jo, det var ærgerligt), men fordi jeg bliver så irriteret over at det bekræfter mig i, at jeg ikke er god nok, at jeg er forkert og umulig.

Men det hjalp at komme til dans. To timers danseri og skaben sig fjollet hjælper aaaaaaaltid på humøret ;o) Og bagefter gik jeg ned i Genbrug på Vesterbrogade, hvor jeg købte den fedeste leo-sommmer-kjole som jeg agter at skambære til Roskilde. Den er lidt længere end jeg normalt bruger i kjoler, men den er sååååå fed! Den er både fed med et par høje sko og en bælte i talje OG med et par flade sandaler og et par store solbriller til. Jeg ELSKER den!

Og hurra for trøsteshopping - der endda er genbrug og dermed tilladt i mit projekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv