onsdag den 9. juni 2010

Loppemarked Vesterbro 6/6 billeder

Tidligt op og tidligt i seng, det er sundt for.... Tja, jeg syntes nu at det var ALT for tidligt på en søndag, da uret ringede kl. 6.45! Og det værste var - min far holdt allerede med bil og trailer nede på hjørnet, selvom vi først havde aftalt 7.15! Vi læssede det jeg havde stående og kørte så ud til Stine, som havde resten opmagasineret fra sidste marked.


Far er god til at surre sagerne godt fast på bedste kluddermor-manér!


Kan der blive plads til flere ting? Muligvis, men der skal også være plads til et par mennesker!


Der blev ikke plads til Dorthen, så hun måtte tage cyklen til Vesterbro.


Jeg måtte lige have lidt kaffe med i kruset til at vågne på.


Stine er supergod til at indrette loppebod, men de mange ting gav hende alligevel kvaler!


Dorthe hev på livet løs tøj op af kasserne - frisk og energisk til hendes første loppemarked.


Sådan kom staden til at se ud! Dog vendte vi tøjstativet undervejs.


"Fede ting", står der på skiltet.


Smart at hænge tøjet op på den bagvedliggende café.


Tålmodig loppemarkedshund! Den var sød, men desværre ikke til salg.


Nærbillede af Stines glasbord.


Der købes og handles.


Dorthe prutter sig frem til en sød sommernederdel.


Jeg solgte Kvinde kend din krop for 2 kr, men slankebogen kom jeg ikke af med :oD


Jeg blev heller ikke millionær denne gang, men jeg havde en skøn sommerdag med de bedste damer i verden!

Hvis jeg når det, så poster jeg billeder af mine egne indkøb senere i dag.

2 kommentarer:

  1. Loppemarkeder er da bomb, specielt når de har vinylplader til en 5er :)

    SvarSlet
  2. Ja, det kan vist betale sig :o)

    SvarSlet

Blog-arkiv