onsdag den 16. juni 2010

Onsdag

Mig Leo-kjolen, som jeg købte i Genbrug i går. Jeg ELSKER den!

Jeg har haft en noget nær perfekt dag. Sov godt nok ikke ret meget i nat og vågnede af mig selv kl. 8. Efter at have stenet lidt over noget kaffe stod jeg op og ordnede nogle praktiske tingm var hos optikeren og i banken.
Derefter cyklede jeg til Nørrebro for at kigge på en lejlighed. Den var vældig fin, men desværre alt for dyr for mig, suk. Jeg kommer til at rådne op her i min lille lejlighed.
Så fik jeg lokket Anne til at invitere på kaffe på altanen, og det var var vildt hyggeligt. Men kun en time, så hestede jeg til Vesterbro for at tage to timers dans - det var så fedt, jeg elsker virkelig at træne i øjeblikket!

Så tog jeg hjem og bagte kammerjunker - ja, gu gjorde jeg så!!! De smager temmelig godt, så jeg har haft lidt svært ved at holde fingrene fra dem ;o)
Maria kom til mad, og jeg lavede stegte rødspættefileter med nye kartofler og persillesovs, asparges og broccoli, hvilket jeg har haft lyst til lige siden ham daten der droppede mig nævnte den ret. Og damn, det smagte godt.

Efter maden smuttede vi mere eller mindre impulsivt ud på rytmekons. på holmen, for at høre Jens' afgangskoncert. Jens er min brors barndomsven og han er vildt sød og sej. Det var en fin og funky koncert, men jeg fik desværre ikke hilst på ham efter koncerten. Men Maria og jeg sad lidt og sludrede ved vandet inden vi kørte hjem.

Og nu er jeg træt. I morgen skal jeg skrive ansøgninger og på Tea Time med Dorthen . Og så har vi lejrmøde om aftenen.

3 kommentarer:

Blog-arkiv